TRENDY BANYOLAR Googlede Ara

Yaz geldi artık evimde tadilat yapmanın zamanı diyorsanız ve tadilata banyonuzdan başlamak isterseniz bu sezonun en trendy banyoları için hazır mısınız?

BİSAZZA'nın minik(5*5) mozaiklerini görmenizi tavsiye ederim. Renk renk her çeşit mozaikleri mevcut. Öncelikle nasıl bir banyo hayal ediyorsunuz? Cıvıl cıvıl,kıpır kıpır bir banyo mu?

Sizde benim gibi canlı renkleri tercih ederseniz bu minik, sevimli mozaiklerin pembe tonlarını görmenizi tavsiye ederim.

Pembe tonlarından oluşan mozaikleri tamamlamak için kullanacağınız seramiği bulmak hiç de zor değil. Ama öncelikle kullanmak istediğiniz seramiğin ebadına karar vermek gerekir.

Ben, 30*60 boyutlu mat gri renkteki seramiği seçtim(VİTRA). Pembe mozaiklerimi bu seçtiğim seramiklerle kombinledim.

Şimdi sıra geldi bu mozaiklerin ve seramiklerin arasına kullanılacak derz rengine. Pembeli mozaiklerimi en güzel gösterecek derz bence beyaz olanıdır. Bende hemen bir kısa uygulama yapıp nasıl gözüktüğüne baktım. Tahminimde yanılmadığımı görüp beyaz derzi uyguladım.

Diğer seramiklerimde ise seramikle aynı renk derz uygulamayı tercih ettim. Gri seramiklere gri derz uygulayarak banyoma farklı bir tarz getirmiş oldum.

Böylece yeni bir banyo ortaya çıkarmış oldum.

0 yorum:

Blog Archive

Rapor


Ekonomi İş Emlak
TopOfBlogs

baglantilar