BANYO AKSESUARLARI Googlede Ara

Banyomun seramik kısmını bitirdim. Yavaş yavaş kullanılabilir hale sokmaya başladım. Bu aşamadan sonra ilk olarak lavaboyu seçtim. Artık yeni trend, tezgah üzerine yerleştirilen lavabolar. Bende hemen dikdörgen bir lavabo seçtim.Benim için önemli olan ellerimi yıkarken suyun dışarıya çok fazla sıçramaması. O yüzden 60*60 ebadında bir lavabo seçtim. VİTRA'nın çok güzel lavaboları var. İstediğiniz çeşitte lavabo bulmanız mümkün.

Lavabo işimi de hallettikten sonra duş teknemin ebadına karar verdim. 100*100 ebadında bir ölçü işimi göreceğinden bende onu tercih ettim. Sonra duş takımımı seçtim.Onları da vitradan seçtim. VİTRA bana bu konuda çok yardımcı oldu. Çünkü hem şık hemde nispeten yabancı ürünlere göre daha uygun fiyatları var. Duş başlığımı güneş şeklinde olanından aldım. Suyu açtığım zaman sanki yağmurun altında ıslanıyormuşum izlenimi verdi.

Lavabom için batarya seçmeye sıra geldi. Lavabom,köşe hatlı olduğu için bataryamında köşeli olmasını istedim. HANS GROHE'den tamda istediğim gibi bir model seçtim.

Sonunda sıra geldi klozet kısmına. Onunda ankastre olmasını istediğimden işim çok kolay oldu.
Banyomun ölçüsüne göre uygun bir model buldum.

Böylece banyomun vitrifiye kısmını halletmiş oldum.Tesisat ustamın maharetli elleriyle hepsinin montajını yaptıktan sonra ortaya nekadar şık bir banyo çıktığını gördüm.

0 yorum:

Blog Archive

Rapor


Ekonomi İş Emlak
TopOfBlogs

baglantilar