Esse Mutfak Aksesuarl Modelleri Googlede Ara

Mutfakta zaman geçirirken kullanışlı yardımcıları tercih ederiz elbette. Ama kullanışlı oldukları kadar şık, ilginç ve modern olmalarında bir sakınca yok sanırım. Siz de benim gibi çılgın mutfak aksesuarlarını görünce heyecandan delirenlerdenseniz, eminim Esse markasının ürünleri hoşunuza gidecektir. Sizler için en güzel tasarımlardan birkaçını seçtim ve mükemmel bir sayfa hazırladım. Görmek ister misiniz?

Sponsor Bağlantılar

Bu mıknatıslı baharatlık modeli çok kullanışlı. Kapaklarının cam olması işimizi kolaylaştırıyor.

Esse Dekor Kalemi Modeli

Cup-cake’leri her çocuk sever. Sanatçı ruhunuzu ev dekorasyonundan pasta dekorasyonuna taşımak ister misiniz?

Esse Ekmek Doğrama Tahtası Dizaynı

Ekmek kesme tahtasını görür görmez bayıldı. İşi bitince köşesine çekiliyor ;)

Esse Havan Örneği

Modern havan tasarımı… Bayıldım, her mutfağa yakışacak bir tasarımı var.

Esse İlginç Reçellik Modeli

Buzdolabında yer kaplamayan çok şık bir çözüm. Bence bütün kahvaltılık takımları bu şekilde olmalı.

Esse Karabiber Tuz Değirmeni Modeli

Karabiberi ve tuzu taze çekilmiş kullanmak yemek kalitesini arttırır. Şık değirmenler seçmek ise soframızın şıklığını.

Esse Karabiber Tuz Değirmeni Örneği

Daha klasik sofralar içinde bir modelimiz var.

Esse Mutfak Tartısı Örneği

Özellikle pasta yapımında gramlar büyük önem taşır. Her mutfakta bir tartı olmalı.

Esse Taze Baharat Saklama Kabı Modeli

Taze baharatları koruyacak bir tasarım yoktu şimdiye kadar. Hep arayıp bulamadığım saklama kabını sonunda buldum.

0 yorum:

Blog Archive

Rapor


Ekonomi İş Emlak
TopOfBlogs

baglantilar