Mutfak Masası Modelleri Googlede Ara

Geniş bir mutfak gibisi var mı şu fani hayatta? Biz, bayanlar için en büyük nimet olsa gerek. Ama, ben çok gördüm büyük mutfakların yanlış mobilya seçimleri ile katledildiğini. Ve çok şahit oldum küçük mutfakların doğru seçimler ile dekoratif ve şık duruşuna. Neyse sözü uzatmak dan nefret eden biri olarak sadede geliyorum. Bugün sitemizde dekoratif mutfak masaları sizler için burada.



farklı, çılgın muhteşem masa tasarımı

Modern bir masa ve şık bir mutfak masası dizaynı.


Amerikan mutfak masası, benim ilk tercihim. Neden mi? Çünkü misafirler ile iç içe doyumsuz sohpetler ve en önemlisi tabiki yardımlaşma…)))

Çok farklı bir model, masanın uc kısmında servis bölümüçok iyi düşünülmüş. Ne dersiniz?

Metal aksesuar modelleri benim vazgeçilmezim, bu mutfak masası ise tekerlikli ayak tasarımı ile oldukça kullanışlı.

Sade minimal mekanlar ve dekoratif masa ve beyaz sandalyeler işte bir mutfakiçin en güzel seçim.

0 yorum:

Blog Archive

Rapor


Ekonomi İş Emlak
TopOfBlogs

baglantilar