mobilya dekorasyonlari ziyaretçileri Googlede Ara

merhaba arkadaşlar bloguma fazla kişi girmemesinden muzdarip olup ne güzel bir proje olacak ümidiyle site açmıştım oysaki isminide iyi gelir getirsin diye mobilya dekorasyonlari , mutfak dekorasyonları ıvır zıvır koydum ama ne gelen var ne giden sayactan baktımda 20 kişi falan gelmiş bugun onlara teşekkür ediyorum her ne kadar google resimlerden gelmiş olsalarda mobilya dekorasyon siteme siteme daha cok içerik girmeye çalışcam ziyaretçi sayısının artmasını bekliyorum bakalım ziyaretçilerimiz gelecek mi  
arçelik çamaşır makineleri modelleri fiyatları 2011, modern katlanabilir masa,istikbal dört mevsim pike takımları, saray mutfak halı modelleri 
 bu kelimelerden gelmiş ziyaretçilerimiz daha cok gelmesi dileğiyle

1 yorum:

admin dedi ki...

bu bir isyandır..bana da hiç gelmiyor..ne yapacağımı şaşırdım panpa..20 ziyaretçinin ben de ellerinden öpüyorum..mucx..

Blog Archive

Rapor


Ekonomi İş Emlak
TopOfBlogs

baglantilar